HomeOferta pracy


Asystentka Zarządu Spółki
Alkor Trade Sp. z o.o.


Spółka Alkor Trade Sp. z o.o. aktywnie działa na rynkach kapitałowych w Polsce i Europie. Jesteśmy zainteresowani zakupem udziałów w firmach będących poza rynkiem publicznym. Pomagamy w rozwoju ciekawych przedsięwzięć w roli Anioła Biznesu. Aktywnie działamy na rynku instrumentów pochodnych.

 

Wymagania:

• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
• umiejętność doskonałej organizacji pracy oraz pracy pod presją czasu
• zdecydowanie i samodzielność
• pełna dyspozycyjność
• wysoka kultura osobista i miła aparycja
• znajomość języka angielskiego

 

Obowiązki:

• wsparcie zarządu w sprawach administracyjno-biurowych
• planowanie i organizacja spotkań
• komunikacja i utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi instytucjami oraz poszczególnymi działami spółki
• organizacja pracy biura: korespondencja przychodząca, wychodząca, telefony
• wsparcie działu księgowości w zakresie właściwego gromadzenia i dostarczania dokumentów
• przygotowywanie raportów oraz samodzielne realizowanie zleconych zadań
• reprezentacja na zagranicznych konferencjach
• organizacja podróży służbowych
• zapewnienie właściwego obiegu dokumentów

 

Mile widziane:

• wykształcenie kierunkowe: ekonomia, finanse, marketing lub pochodne
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej i redagowania tekstów w j. angielskim

 

Oferujemy:

• stabilne warunki pracy
• ciekawą pracę z dużym zakresem samodzielności
• możliwość rozwoju i kształcenia
• bonusy świąteczne
• premie uznaniowe
• uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach

Regulamin PlanPortal Group